Customer Supporter

Customer Supporter

Second Female søger Customer supporter.

Brænder du for service, og har du lyst til at blive en del af et dynamisk team i en modevirksomhed, så er denne udfordring måske noget for dig.

Som Customer supporter er du i daglig dialog med vores danske kunder, agenter og sælgere, både internt og eksternt.

Dit hovedområde vil være, at servicere vores danske kunder, samt agenter i udlandet med diverse administrative opgaver, samt ansvarlig for al kundeservice på vores egen web shop.

Arbejdsområder:

  • Daglig kontakt med vores danske kunder, hovedsageligt via telefon.
  • Daglig kontakt med vores agenter, hovedsageligt via mail.
  • Backup på eksterne kunder.
  • Daglig kontakt med vores eksterne lager i forhold til returvarer.
  • Kundeservice på vores egen webshop.
  • Deltagelse i salgsmøder.
  • Diverse ad hoc-opgaver.

Dine Kompetencer:

  • Har erfaring fra lignende stilling i modebranchen.
  • Arbejder selvstændigt og struktureret, med et godt overblik.
  • Tager stort ansvar og er resultatorienteret med et godt drive.
  • Teamplayer.
  • Har flair for salg og kundeservice, herunder god kommunikation.
  • Professionel og positiv tilgang til dine arbejdsopgaver.
  • Som person er du udadvendt, frisk, glad og social.
  • Har god IT-forståelse og gerne kendskab til Navision.
  • Taler og skriver flydende dansk og engelsk.

Vi tilbyder:

  • Et attraktivt job med mange spændende muligheder for udvikling.
  • God arbejdsplads, med dedikerede kollegaer og et godt sammenhold.
  • Løn efter kvalifikationer.
  • Ansøgning og CV kan sendes til Louise Schultz på mail:  ls@secondfemale.dk.

Tiltrædelse hurtigst muligt og senest 01. november 2021.

Samtaler vil blive holdt løbende, så send gerne din ansøgning afsted hurtigst muligt. Vi glæder os til at høre fra dig.