KUNDESERVICE

Du kan finde svar på de fleste af dine spørgsmål på denne side. Hvis du derimod ikke finder svar på dit spørgmål, så er du velkommen til at skrive eller ringe til os. 

Webshop@secondfemale.com

Tlf.: (+45) 71 99 05 58
Mandag - Fredag 11:00 - 14:00 
 

DE OFTEST STILLEDE SPØRGSMÅL
OM AT HANDLE PÅ SECONDFEMALE.COM
  • Jeg er ny kunde. Hvordan bestiller jeg?

    Velkommen til SECONDFEMALE.COM. 
    Klik på den vare som du er interesseret i og vælg en størrelse. Klik herefter på knappen 'Læg i indkøbskurv'. Du kan nu lægge flere varer i kurven, ved at finde dem på sitet på samme måde. Når du er klar til at gå til kassen, klikker du på 'Indkøbskurv'. 

  • Kan jeg ringe til jer?

    Du er naturligvis velkommen til at ringe til os på (+45) 71 99 05 58. Husk du også altid kan sende en email til webshop@secondfemale.com. Vi bestræber os på at besvare alle emails samme dag vi modtager. Vi ser frem til at høre fra dig.

SPØRGSMÅL OMKRING EN VARE
  • Varen jeg gerne vil have er udsolgt - får I flere af den?

    Desværre bliver visse varer udsolgt. Kundeservice vil som regel kunne svare dig på, om produktet kommer på lager igen, og i visse tilfælde kan vi skaffe dig den ønskede style og størrelse samme dag. 

  • Jeg har brug for mere information om en vare

    Vi skriver så mange oplysninger som muligt om vores varer, så som størrelse, farve, materiale og om varen f.eks. er tætsiddende. Hvis du har brug for yderligere information, så kan du skrive en mail til kundeservice - Det er vigtigt at du vedlægger stylenavn og den ønskede størrelse. 

  • Varen jeg købte, er nu blevet billigere - betaler I differencen tilbage?

    Heldigvis for vores kunder, sætter vi vores produkter ned og vi kan desværre ikke kompensere kunder, som allerede har købt en vare, som vi efterfølgende sætter prisen ned på. Der er løbende prisreguleringer, så hold øje med udsalg og eventuelle rabatter. Du kan med fordel tilmelde dig vores nyhedsbrev, så får du seneste nyt - direkte i din indbakke! 

SPØRGSMÅL OMKRING BETALING
  • Accepterede betalingsmetoder

    Vi tager imod følgende betalingsmetoder:

    • Dankort
    • Dankort / VISA-Dankort
    • VISA
    • MasterCard
    • Diners Club
    • VISA Electron
    • Maestro
    • PayPal

    De viste priser på sitet er inklusiv dansk moms (25%). Al handel på SECONDFEMALE.COM foregår på dansk.

    Kreditkort

    I betalingsfasen får du opgivet, hvilke varer du har bestilt, samt den samlede pris. Når du vælger at gå til kassen, bliver du ført til en sikker server hos vores betalingsleverandør, hvor du skal indtaste følgende:

    • Kreditkortnummer
    • Udløbsdato
    • Kontrolcifre

    Såfremt du ikke udfylder disse felter korrekt, kan SECONDFEMALE.COM ikke gennemføre dine varekøb. Herefter trykkes på 'Godkend'. Beløbet trækkes først på din konto, når varen sendes fra SECONDFEMALE.COM. Du vil ved modtagelsen af bestillingen få en faktura.

SPØRGSMÅL OM FRAGT OG LEVERING
  • Leveringstid

    Ordrer lagt inden kl. 15 på hverdage afsendes samme dag. Normal leveringstid til adresser i Danmark er 1-2 hverdage efter ordreafsendelse.

    Ved bestilling af både lagervarer og varer som er angivet som bestillingsvarer, forbeholder SECOND FEMALE sig ret til enten, at sende ordren delvist eller samlet, når bestillingsvarerne er på lager.

    Alle varer leveres så længe lager haves. SECOND FEMALE har en intelligent lagerstyring, så varer kun vises på web-sitet, hvis de er på lager.

    NB: Der tages forbehold for trykfejl, lagerstyringsfejl og prisændringer.

  • Hvad skal jeg betale i fragt? 
    Der er gratis levering på alle ordre over minimumsbeløbet.
  • Leverer I til mit land?
  • Vi leverer til de fleste lande indenfor EU samt Schweiz og lande overseas. Fremgår dit land ikke på listen i indkøbskurven, kan du kontakte os og vi vil forsøge at opnå en aftale om levering dertil.

  • Modtagerflex

    Vær opmærksom på, at du ved tilmelding til postdanmarks ordning "modtagerflex", selv hæfter for pakken, hvis den skulle bortkomme. Aftaler om modtagerflex indgåes mellem dig og postdanmark. SECOND FEMALE har ingen indflydelse på dette og kan derfor heller ikke påtage sig ansvar, for pakker der eventuelt skulle bortkomme.

JEG HAR AFGIVET EN ORDRE
Ændre din ordre

Du kan kun ændre din ordre, hvis vi IKKE har pakket den endnu. Vi pakker hele dagen, så vi skal modtage ændringen hurtigst muligt per tlf. efter ordreafgivelse, for at det skal kunne lade sig gøre.

SPOR DIN PAKKE VIA TRACK&TRACE
  • Kan jeg tracke min ordre?

    Alle ordre sendes som pakke, og du vil modtage et Track&Trace nummer, når din ordre er afsendt. Dette nummer kan du slå op hos enten GLS eller hos Post Danmark. Der kan godt gå op til 24 timer, før pakken registreres. Alternativt kan du tracke din ordre direkte på secondfemale.dk.

RETURRET
  • Jeg har brug for at returnere en vare:

    Hos SECOND FEMALE er der gode returforhold.


    RETURNERING: Når du modtager din pakke er der vedlagt et forudbetalt returlabel.

    Husk at sende din pakke retur senst 14 dage efter du har modtaget den - Overskrider du datoen vil der automatisk blive fratrukket 60,- i retur gebyr. 

     

    Returgebyr er 30,-

     

    Ombytning er gratis, men har vi ikke varen på lager vil dit køb blive refunderet med et fradrag på 30,-

     

    14 DAGES RETURRET: Enhver vare kan returneres i 14 dage efter købet. Varen skal returneres i samme stand og mængde, som da du modtog den. Dette betyder, at varen skal være ubrugt, med alle originale mærker påsat, samt at varen ikke må være vasket.

    TILBAGEBETALING: Varebeløbet krediteres din konto samme dag vi modtager din returpakke. Har du handlet med dankort eller andet kreditkort bliver beløbet tilbageført til din konto. Du kan også fortryde dit køb ved at nægte modtagelse af varen eller eventuelt returnere den på vores adresse.
    Har du sendt en vare ind til fortrydelse eller reklamation, vil du altid få tilsendt en mail, når vi har modtaget varen. I mailen får du oplysninger om den videre proces, i forbindelse med behandlingen af din fortrydelse/reklamation.

    RETURADRESSE: 

    SECOND FEMALE Webshop

             Sundkaj 7b, 2.th
             2150 Nordhavn
             Danmark
 
  • Reklamation - der er en fejl eller mangel på en vare

    SECONDFEMALE.COM kontrollerer alle varer inden afsendelse. Skulle der alligevel være fejl ved en ekspedition skal du tage kontakt til os. Varen må ikke sendes retur før der foreligger en afklaring med kundeservice.  Varer, der returneres som reklamation, bliver erstattet af en ny leverance indenfor 7 hverdage fra modtagelsen. Haves erstatningsvaren ikke, vil det betalte beløb blive krediteret indenfor 7 hverdage. Derudover gælder naturligvis den 2-årige reklamationsfrist i henhold til købeloven. 

  • Der mangler noget i min ordre

    Desværre kan der ske fejl. Hvis du har modtaget din ordre og der mangler en vare, så kontakt venligst vores kundeservice. Husk at oplyse dit ordrenummer, så vil vi undersøge sagen.

  • Jeg har fået det forkerte beløb tilbage

    Uheldigvis sker der fejl. Mener du, at have fået det forkerte beløb tilbage, så kontakt venligst vores kundeservice via mail. Oplys dit ordrenummer, samt det beløb, som du mener, at skulle have tilbage.

    HOS SECOND FEMALE FÅR DU ALTID DEN BEDSTE SERVICE.
    VI VIL GØRE ALT FOR, AT DU SOM KUNDE FÅR EN BEHAGELIG OPLEVELSE VED AT HANDLE HOS OS.
    #ENJOYOURPASSIONFORFASHION